Thursday, April 12, 2012

Jejalan ke IKEA

Assalamualaikum..
Setelah siapkan dua assignment..barula ada masa nak update blog.Memandangkan internet agak ok kelajuannya dan sementara dia x biut perangai lagi..haha. Entry kali ni saya nak cita percutian bersama family tercinta..best tau.

Last week saya bersama kakak piza, abg kerol, kak own, abg pilus, mak, abah dan pak ngah n mak ngah  saya p K.L. Ada kenduri Akikah Mohd Luqman, anak sis saya yang kedua. So kami bermalam di Kampung Sg. Penchala Damansara. Kami p tdoq 3 hari 2 malam ja.Hari first tu kami p tidoq umah abang sulung saya kat Saujana Utama Sg. buloh. Dan keesokan harinya kami ke rumah Kak Linda. Nak merasa rumah baru la katakan. Selepas makan kenduri, kami dah abeh boring dok kat umah..So abg n kak ipar saya ajak p IKEA. Kami pun ikut ja..

semua ada kak nurul, kak own, kak piza, abg zedi, abg pilus dan ank menakan saya
eksyen saja...hehehe
saja dok galak eksyen sowang-sowang
budak demok ni dah xlarat nak berjalan dah..merengek ja..
baju mau sma..kaler ja len-len (sibuk ja yg sorang lg tu)

------stop disini-------
bye


Jangan lupa like and comment ye..

0 conteng disini..:

Post a Comment