Sunday, March 20, 2011

Thanks Friend..17Mac2011

HEPY BUFDAY KAK DEDA FROM 255A..SWEET!

Aku nk ucapkan Terima Kasih banyak-banyak kt semua housemete aku yang buat surprise utk bufday aku!! Aku mmg xbudget hampa nk beli kek kat aku..heran jugak aku sbb hampa x wish kt aku pon mlm tu.Padahal time tu dh pkul 12 lebih dh..tgk-tgk hampa ketuk pintu and then nyayi kt aku..terharu sgt taw..sbb xpenah lg aku dpt surprise mcm ni.Thanks Leen, Faranadia, Dayah, Che Wan, Icha and Farahin..Sedap sgt kek tu...aku takot gak hampa suma nk pekena aku ka...tp x..hampa suma baik hati kan.kan..cayang hampa..Hope may our frienship lasting 4eva..

Tgk..kek ni sedap sampai habis dimakan..
Pada keesokan harinya..ramai jgk yang wish kt aku..bdk-bdk kelas, kawan-kawan dlm FB pn ada..Thanks to all friends yg wish kt aku ek...umur aku dh masuk 22 tahun...ala muda lg taw..hehe..
Hadiah daripada Icha..bear bdk demOk..Thanks Icha! Bertambah la koleksi bear i!
Hadiah drpd Cek Wan..dOmO.Saya gantung kt hp I! Thanks Cek Wan..



Jangan lupa like and comment ye..

1 conteng disini..:

NURANISA said...

sama2...hahahhaa..

Post a Comment